lørdag den 23. februar 2013

Nyt syn på livet.

Intet menneske burde se negativt på verden, uanset hvor dårligt det kan gå. Aldrig lad det smukke syn på livets udseende og det negative syn på livet blandes sammen. Livet kan være groft og mange ting kan være uforstående, men til sidst er naturen der altid for en. Du kan fortælle alt det du vil til den, uden at den slipper det afsted. Den lader dig være hos den, uanset om du tramper i jorden. Den giver dig ilten du har brug for, så du kan nå at tænke positivt, inden at bliver fuldstændig splittet ad. Alt kan være noget værre pis, men til sidst retter alt sig op, uanset hvor meget der skal til.

Når alt går galt for mig, tænker jeg bare over hvad jeg har og at dét jeg har, faktisk er nok til at gøre min hverdag en glad stund. Jeg har alt det, jeg har brug for og hvis noget endelig er ved at gå galt igen, så ved jeg, at jeg stadig har min ilt, til at nå at gøre det godt igen. 


Even James Blunt tells you, that You're Beautiful - but do you believe?




6 kommentarer:

  1. Det er smukt skrevet, og du har helt ret! Jeg syntes din blog indtil videre ser fin ud, selvom der ikke er så meget at bedømme på.. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Nej, der er ikke det store - men det håber jeg da, at der kommer.

      Slet
  2. Meget smukt skrevet! :-)

    http://theteenculture.blogspot.dk/

    SvarSlet